نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 19:06

امام جمعه شاهرود: شعار سال را در حد چند بنر و پلاکارد خلاصه نکنید

امام جمعه شاهرود، شعار سال را در حد چند بنر و پلاکارد ندانست و گفت: باید به شعار سال که «مهار تورم و رشد تولید» است، در عمل تحقق بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در دیدار با مسؤولان شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر، به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی با مردم در حرم رضوی اشاره کرد و افزود: در این دیدار، رهبر انقلاب بر کمک گرفتن از مردم در اقتصاد تأکید کردند که این موضوع برای نخستین بار مطرح شده است و نشان از اهمیت اقتصاد مردمی دارد.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر تحول گفت: بهار طبیعت خود نوعی تحول و تغییر است و ایرانیان در این زمینه بسیار دقت دارند و تحول در رفتار و عملکرد باید مورد توجه باشد؛ مقام معظم رهبری بر این تحول و دگرگونی تأکید فرمودند.

امام جمعه شاهرود افزود: گروه‌های مردمی همان‌طور که در عرصه‌های مختلف کشور فعالیت دارند، باید در امر اقتصاد نیز حاضر شوند و مسؤولان در این راستا کمک‌کننده کنند.

امینی با اشاره به موضوع امیدآفرینی در جامعه گفت: باید تلاش شود تا با خدمت‌رسانی بدون منت و شبانه‌روزی به مردم، آنها را به آینده کشور امیدوار کرد و توطئه‌های دشمنان را در این راستا ناکام گذاشت.

امام جمعه شاهرود با اشاره به گلایه رهبر انقلاب از مردم در زمینه اسراف در حامل‌های انرژی، بر توجه به این مهم تأکید کرد و از مردم و مسؤولان خواست تا در این راستا کوشا باشند.

امینی شعار سال را در حد چند بنر و پلاکارد ندانست و افزود: باید به شعار سال که «مهار تورم و رشد تولید» است، در عمل تحقق بخشید و مردم و مسؤولان دست در دست هم در تحقق این امر همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، تلاش کنند.

پایان پیام/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1125791

مهمترین اخبار ایران و جهان: