نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 22:14

دعوت مدیران فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

شیراز-نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندار و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری طی پیام های جداگانه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیام خود برای حضور حماسی مردم فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس آورده است: تحولاتی در جهان و در منطقه آسیا در حال وقوع است که کاملاً امیدوارانه می‌توان گفت آرمان قدس و آزادی قدس در حال تحقق است.

آیت الله لطف الله دژکام تاکید کرد: چهره‌های مشهور رژیم صهیونیستی اذعان دارند که دیگر نمی‌توان در منطقه خاورمیانه ماندگار بود از این رو می‌توان گفت که کار بزرگی که ملت ایران با همراهی تمامی ملل مسلمان جهان انجام داده‌اند باید به اتمام برسانند تا رژیم صهیونیستی برای همیشه از صحنه تاریخ نابود شود.

استاندار فارس نیز در پیامی جداگانه آورده است: روز قدس روز یادآوری به مسلمانان و آزاده‌های جهان است که مردم فلسطین تنها یک حامی دارند و آن هم مسلمانان اند.

ایمانیه ادامه داد: مردم استان فارس همواره نشان داده‌اند که حامی مظلومین بوده اند و با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهند داد که هیچگاه از حمایت مظلومین دست نمی‌کشند.

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روزی هست مبارک، در ماه مبارک و بر همه مسلمانان انقلابی هم مبارک بیاید روزی که بینی صهیونیسم را بر خاک بمالیم و آرمان مقدس دلیر مردان و زنان انقلابی فلسطین را بر کرسی نشانیم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ملت رشید ایران روز جهانی قدس هم صدا با امت قهرمان اسلام و با مردم آزاده جهان با فریاد مرگ بر صهیونیسم بار دیگر گنبد آهنین اسرائیل و تل آویو را در هم می‌کوبد و به ندای خمینی کبیر و جانشین بر حق وی لبیک می‌گویند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146347

مهمترین اخبار ایران و جهان: