نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:14

گزارش فارس از راهپیمایی روزقدس در شرق مازندران| آخر این قصه آزادی قدس است + عکس

دوباره روز قدسی دیگر و فریادهایی که مشت شده و مشت هایی که فریاد شده تا همه با هم بر سر اسراییل و آمریکااین‌جهانخواران‌مزدور فرود آید، تا بعد از سالها اسارت قدس آزادی قدس عزیز را نظاره گر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، داستان فلسطین و آزادی قدس قصه‌ای بلند است که شاید سن بسیاری از ماها قد ندهد تا درک درستی از این واقعیت داشته باشیم، اما هر چه هست هدف همه‌ما آزادی قدس عزیز است که جانانه واستوار  بر این مساله ایستاده‌ایم.

با نگاه راهبردی امام راحل که از سال ۱۳۴۲ در جریان انقلاب اسلامی استوار  وارد عرصه فلسطین شد،  در  ۱۳۵۸ ه . ش، جمعه آخرماه مبارک رمضان هر سال رابه عنوان «روز قدس» در جهت پشتیبانی از ملت فلسطین نام گذاری شد و امام راحل در این راستا فرمود: «روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است؛ روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار آمریکا و غیرآمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین رابه خاک بمالند...

و حالا امروز در آخرین جمعه از ماه مبار رمضان ۱۴۰۲ هجری شمسی همه آمدند و آمدیم تا دوباره فریاد آزادی و آزادگی سر داده و آزادی  قدس را نظاره گر باشیم و بدانیم آخر این قصه و همه آمدن ها و رفتن ها آزادی قدس  عزیز است.

امروز همچون همیشه همه‌ مردان و زنان سرزمین‌مان ایران، آمدند تا با گام‌های بلند و مشت های گره کرده خود، آزادی قدس را فریاد کنند و همچنان که خودشان گفته اند؛ وفاداری خود را به نظام، انقلاب، اسلام، امام راحل، رهبری و شهدا اعلام کنند.

* روز قدس روز وفاداری به ارزش‌های اسلام و انقلاب است

مرتضوی یکی از جوانان غیور نکایی آنچنان با صلابت فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای خود را فریاد می‌کند که فکر می‌کنید آنان را دقیقا مقابل خود می‌بیند.

با همان جوش و خروش جوانی می‌گوید: همچون کوه در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد که بازی‌های سیاسی دشمنان و کوته فکران سیاسی ما را از ولایت و رهبری جدا کند.

مرتضوی این جوان نکایی به خبرنگار فارس گفت: روز قدس روز وفاداری به ارزش‌های اسلام و انقلاب است و امروز همراه با دوستان و خانواده‌ام آمدیم تا بگوییم همواره پشت ولایت و رهبری هستیم و رهبری را تنها نمی‌گذاریم.

* آمدیم تا همچون همیشه اتحاد و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان بکشیم

رضا خلیلی از شهروندان بهشهری هم در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر اظهار کرد: امروز روز همه‌ مسلمانان جهان و روز وحدت و انسجام دوباره ما در روز قدس است و آمدیم تا همچون همیشه اتحاد و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی افزود: در طول ماه‌های گذشته دشمن با همه دسیسه‌ها و فتنه‌ها و رواج بدحجابی و بی‌حجابی، توهین به مقدسات و قرآن و رهبری برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران وارد میدان شد، اما‌ نروم‌ ما با آگاهی نشان دادند که هیچ گاه از مواضع دیتی و اسلامی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و همچنان استوار پای انقلاب خود ایستاده‌ایم و مرگ استکبار و مزدوران را فریاد می‌کنیم تا در صلح و آرامش آزادی قدس عزیز را در چنین روزی جشن بگیریم که البته این اتفاق دور نیست و به زودی آزادی قدس عزیز را شاهد خواهیم بود.

خلیلی گفت: این مملکت صاحب دارد و صاحب امر ما و ولی زمان ما رهبری است و همچون همیشه پای این خیمه انقلاب ایستاده‌ایم و با فرزندان و همسرم آمدم تا ضمن برائت از اسرائیل و آمریکا نشان دهیم که ارزش‌های انقلاب همچنان پابرجاست و دشمن با برخی دسیسه‌ها نمی‌تواند انقلاب و نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

* روز قدس روز برابری و ظلم ستیزی است

غلامی از شهروندان گلوگاه در شرق مازندران هم با بیان اینکه روز قدس روز برابری و ظلم ستیزی است  به خبرنگار فارس گفت: امروز آمدیم تا عدالت و برابری و برابری را به نمایش بگذاریم  نشان دهیم که ظلم همواره خوار و خفیف است و باید از بین برود.

وی افزود: ما مسلمان هستیم و در روز قدس فریادمان یکی است و همچون همه مردم‌مسلمان‌جهان  آزادی قدس را همصدا و متحد فریاد می‌کنیم.

غلامی گفت: دشمن شاید بتواند با رخنه در بین تعداد محدودی از افراد، آنان را سرگرم کند، اما ترفندهای دشمن موجب ایجاد گسل در بین نسل انقلابی نخواهد شد و استوارتر از گذشته امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم تا‌ نشان دهیم که با دهان روزه و استوار بر اعتقادات خود از ارزش‌های اسلامی دفاع می کنیم و حامی همه‌مستضعفان جهان هستیم.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147647

مهمترین اخبار ایران و جهان: