نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:57

البرز کمبودی در حوزه آرد و نان ندارد

کرج-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در حال حاضر در سطح استان هیچ معضل و کمبودی در حوزه تأمین آرد و نان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله اسداللهی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای نانوایی استان با شرکت حمل و نقل آرد با تاکید بر اینکه فروش آرد خارج از شبکه قاچاق محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان هیچ معضل و کمبودی در حوزه تأمین آرد و نان وجود ندارد.

وی بیان کرد: سامانه جدید نانی نو که با همکاری بانک سپه در سطح نانوایی‌ها فعال شده است، ۱۴ آیتم مدل فروش نان را رصد کرده و در نهایت چهار آیتم را اعمال می‌کند که نحوه عملکرد آن نیازمند اطلاع رسانی به نانوایان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: این مشکل باید با همکاری یک از بانک‌ها و اتحادیه نانوایان مورد توجه قرار گیرد تا از بروز مشکلات آتی خودداری شود.

وی یادآور شد: در این رابطه در نشست وزارت کشور نیز مقرر شد مشکلات موجود با تشخیص فرمانداران شهرستان‌های استان احصا و نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام شود.

اسداللهی در خصوص درخواست متقاضیان دریافت آرد تنورهای آزادپز از جمله رستوران‌ها، اغذیه‌ها، کبابی‌ها و … نیز گفت: متقاضیان دریافت آرد باید با هماهنگی اداره کل غله استان درخواست خود را اعلام کرده و از خرید مستقیم آرد از واحدهای نانوایی خودداری کرده و در اسرع وقت ساماندهی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180091

مهمترین اخبار ایران و جهان: