نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 17:01

نذر خاص کارمند اردبیلی/ اختصاص بخشی از حقوق ۲ سال برای آزادی زندانیان

یک کارمند شهرداری اردبیل در اقدامی خیرخواهانه یک‌ششم حقوق ماهانه خود را به‌مدت ۲ سال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یک کارمند شهرداری اردبیل که خواست اسمی از او برده نشود عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره نذر خاص خود اظهار کرد: برخی از پدران، مادران و سرپرستان خانواده‌ها اکنون به‌خاطر بدهی مالی پشت میله‌‌های زندان گرفتار شده و چشم انتظار کمک‌های ما هستند و من وقتی تبلیغات ستاد دیه استان اردبیل را در تلویزیون دیدم لحظه‌ای خودم را جای آن‌ها گذاشتم و نذر کردم که یک‌ششم حقوق ماهانه خود را به‌مدت ۲ سال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان اهدا کنم و کمک‌حال کسانی باشم که به‌خاطر بدهی مالی در زندان به‌سر می‌برند و نیاز به کمک ما دارند.

وی افزود: دیدن لحظه‌هایی که خیرین سخاوتمندانه می‌بخشیدند و خانواده‌های زندانیان مالی عاشقانه دعای خیر می‌‌کردند و اشک‌هایی که بر گونه‌های خانواده زندانیان از خوشحالی جاری بود، برایم خیلی با ارزش و لذت‌بخش بود.

این کارمند نیکوکار اردبیلی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهانه بسیار خوبی است تا افراد نیکوکار به یاری زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد شتافته و با کمک‌های خود زمینه آزادی آنان را از زندان فراهم سازند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160203

مهمترین اخبار ایران و جهان: