نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 18:51

از ۴ معلم قزوینی به عنوان «معلم نمونه کشوری» تقدیر می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۴ معلم قزوینی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد که ۲ معلم دوره ابتدائی، ۱ معلم دوره متوسطه دوره اول و ۱ معلم دوره متوسطه دوم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در محل سالن جلسات سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: ستاد گرامیداشت هفته معلم به ریاست استاندار و به دبیری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شده است.

وی اضافه کرد: نواختن زنگ سپاس و ایثار در مدارس استان قزوین با حضور مدیران ارشد استانی، دیدار و میثاق با خانواده معظم شهدا و دیدار مدیران ارشد استان با فرهنگیان جانبازان و آزاده از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در هفته معلم در استان قزوین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: ۴۷ معلم نمونه در استان قزوین انتخاب خواهد شد که ۱۹ معلم دوره ابتدائی، ۱۵ معلم دوره متوسطه دوم و ۱۳ معلم دوره اول متوسطه هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: ۴ معلم قزوینی به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد که ۲ معلم دوره ابتدائی، ۱ معلم دوره متوسطه دوره اول و ۱ معلم دوره متوسطه دوم خواهند بود.

سیاهکالی مرادی یادآور شد: تقدیر از زحمات مقام شامخ فرهنگیان نباید صرفا در هفته معلم انجام شود بلکه معلمان با ایثار و ازخود گذشتگی ۳۰ سال از عمر خود را صرف تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان و کودکان این کشور می کنند.

وی اضافه کرد: از دستگاه های متولی فرهنگی مانند سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، سازمان زیبا سازی شهرداری قزوین و... انتظار داریم تا با فضاسازی در سطح شهر در هفته معلم رنگ و بوی تعلیم و تربیت را جاری کنند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: از تمام معلمان قزوینی در مناطق ۴ گانه تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد تا بتوان تقدیر کوچکی در مقابل زحمات بزرگ این قشر فرهنگی به عمل آورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160447

مهمترین اخبار ایران و جهان: