نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 13:03

واژگونی خودرو 405 حامل گازوییل باعث حریق و فوت یک نفر شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد از حادثه حریق خودروی سواری و فوت یک نفر خبر داد .

به گزارش خبرنگار فارس از گناباد، محمدحسین اسماعیل زاده اظهار کرد: در ساعت ۸:۳۶ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۶ فرودین و بدنبال برقراری تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گناباد مبنی بر واژگونی و حریق یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۲ محور گناباد به تربت حیدریه، بلافاصله اکیپ عملیاتی از نزدیک ترین پایگاه زمینی و هوایی اورژانس پیش بیمارستانی  گناباد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه منجر به فوت یک نفر در صحنه حادثه قبل از رسیدن آمبولانس و نیز و وارد آمدن آسیب های متعدد بهمراه سوختگی با وسعت ۲۰ درصد برای مصدوم دیگر شد که با توجه به وضعیت مصدوم بلافاصله درخواست بالگرد انجام شد و مصدوم در کمترین زمان ممکن به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل گردید. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: این حادثه دومین مورد واژگونی با تلفات جانی طی ۵ روز اخیر در جاده های مواصلاتی شهرستان گناباد بوده است.

سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت گازوییل بود

همچنین سرگرد محسن زنگویی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حامل سوخت گازوییل بود، امروز در جاده گناباد به تربت حیدریه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق به طور کامل در آتش سوخت.

رییس پلیس راه گناباد  افزود: بدنبال این حادثه یک نفر در صحنه حادثه در دم فوت کرد و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد که به وسیله بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافت.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129303

مهمترین اخبار ایران و جهان: