نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 15:28

راه‌اندازی مجدد بخش «ام آر آی» بیمارستان شهدا بندرلنگه

بندرلنگه - رئیس بیمارستان شهرستان بندرلنگه گفت: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی، بخش ام آر آی بیمارستان شهدا بندرلنگه مجدد راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپهر اسماعیلی بیان داشت: بخش MRI بیمارستان شهدا بندرلنگه به علت بروزرسانی و تعمیرات دستگاه، با هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد ریال مجدداً راه اندازی شد.

اسماعیلی اضافه کرد: با راه اندازی و شروع بکار مجدد این دستگاه، بیماران نیازمند MRI می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات مربوطه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه MRI این مرکز یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیصی در سطح شهرستان است، تصریح کرد: طی مدتی که دستگاه به علت خرابی قطعه قابل بهره برداری نبود، مشکلات عدیده ای برای بیماران بستری در بیمارستان و بیماران سرپایی ایجاد شده بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر و همراهی ریاست دانشگاه و معاون درمان و توسعه، هزینه تعمیر قطعه مربوطه تامین و دستگاه مجدداً شروع بکار کرد.

اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه این مرکز با دارا بودن یکی از بهترین دستگاه‌های تشخیصی در رشته‌های مختلف پزشکی آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعین است، عنوان کرد: بیماران می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد MRI این مرکز، جهت رزرو نوبت خود اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129503

مهمترین اخبار ایران و جهان: