نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 11:29

۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- جانشین قرارگاه سازندگی استان سمنان از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در استان خبر داد و گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۸۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی قرارگاه سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در راستای نهضت مواسات و کمک مومنانه ۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است، تاکید کرد: هر سبد کالا شامل ۱۰ قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با عید نوروز و ماه رمضان آغاز و در آن بسته‌هایی به ارزش ۸۰۰ هزار تومان توزیع شده است، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان شامل سپاه، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است

جانشین قرارگاه سازندگی استان سمنان با تاکید بر نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه به مثابه یکی از مهمترین امکان‌ها برای کمک به نیازمندان بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به ایجاد نهضت فراگیر مواسات اقدام ورزیده است.

کاشفی ادامه داد: این امکان با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیران و با هم افزایی نهادهای انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه اندازی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117291

مهمترین اخبار ایران و جهان: