نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 19:35

لزوم تأمین آب شـربِ شهرک صـنعتی شهرکرد تا پـایـان هفته

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی، تأمین آب شُرب است، گفت: آب شـربِ شهرک صـنعتی شهرکرد تا پـایـان هفته تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه در نشستی با حضور معاون اقتصادی، برخی مدیران‌ کل چهارمحال و بختیاری و صنعتگران شهرک صنعتی شهرکرد، با اشاره به اینکه  مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی، تأمین آب شُرب است، گفت: آب شـربِ شهرک صـنعتی شهرکرد تا پـایـان هفته تأمین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل مطرح شده در خصوص کمبود نیروی کارگر در برخی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، افزود: با انجام یک کار پژوهشی دقیق در راستای تحصیلات و اشتغال مرتبط با رشته فارغ‌التحصیلان، فرهنگ‌سازی و پیوست فرهنگی در راستای کسب رزق حلال، بررسی آمار میدانی به صورت دقیق آموزش‌های مورد نیاز فنی‌ و حرفه‌ای برای آماده‌سازی و تربیت نیروی انسانی مشخص شود.

وی اضافه کرد: با این روش می‌توانیم به یک آمار و پایش دقیق برسیم و نیروهای مرتبط با مشاغل موجود در سطح استان را آموزش داده و به‌کارگیری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص اعطای تسهیلات بانکی، عنوان کرد: مدیران بانک‌ها تعامل بسیار زیادی در راستای اعطای تسهیلات دارند ولی باید بدنه کارشناسی بانک‌ها جهت تسریع در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات تقویت شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1170603

مهمترین اخبار ایران و جهان: