نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 16:12

ترویج حجاب و عفاف در جامعه سبب تقویت بنیان خانواده می‌شود

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حجاب و عفاف هویت دینی و ملی مسلمانان است و ترویج عفاف و حجاب در جامعه سبب تقویت بنیان خانواده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: حجاب و عفاف هویت دینی و ملی مسلمانان است و ترویج عفاف و حجاب در جامعه سبب تقویت بنیان خانواده می‌شود.

وی بر فعال شدن نهادهای فرهنگی برای تبیین حجاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مساله عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است زیرا بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد می‌کشد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در خصوص وابستگی اقتصاد کشور به دلار افزود: برخی کشورهایی که مورد تحریم غرب قرار گرفتند با قطع وابستگی خود به دلار و کار کردن با پول‌های محلی، وضع بهتری پیدا کردند که ما نیز باید همین کار را انجام دهیم.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود بر گشایش در زندگی مردم تأکید کردند و از مسئولان خواستند تا با محوریت شعار «مهار تورم، رشد تولید» برای گشایش بیشتر در زندگی مردم تلاش کنند.

خطیب جمعه پارس آباد بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و نزدیکی بیشتر به خداست و ما باید از این ظرفیت عظیم معنوی برای بالا بردن بعد اخلاقی و معنوی خود و جامعه استفاده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه حرمت ماه رمضان رعایت شود، اضافه کرد: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان حرمت و شأن ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز از سوی همگان باید حفظ و رعایت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119547

مهمترین اخبار ایران و جهان: