نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 17:19

امروز اقدام مسئولان در مقابل دشمنان جهاد است

زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: امروز، اقدام مسئولان در مقابل دشمنان، جهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اصغری حسامیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان، افزود: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره پیروز و سربلند است و دشمنان هرگز نمی‌توانند با ایران قوی و ابرقدرت مقابله کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، همه جهان کفر دست به دست هم دادند تا ریشه جبهه مقاومت را بخشکانند، غافل از اینکه خودشان در حال خشکیدن و اسلام هر روز در حال بالیدن است.

وی بیان کرد: دشمن اقدامات مختلفی مانند حمایت از تجزیه طلبان، حمایت از صدام، حمله شیمیایی، ترور دانشمندان هسته‌ای، نشانه رفتن پیشرفت‌های جامعه، مقابله با دانشمندان و دانشجویان و اخیراً نیز تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به مساله معیشت مردم می‌کند که باید مسئولان با حرکت جهادی و تلاش وافر در این زمینه اقدام کنند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: مسئله فرهنگ، جایگاه ویژه و خاصی در جامعه دارد اما با توجه به شرایط جامعه، ۱۶ سال است که شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، بر محور اقتصاد بوده و امسال نیز توجه ایشان، به همین مساله است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، دغدغه برای آحاد جامعه و معیشت مردم دارند و باید مسائل این بخش به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید بر مردمی سازی اقتصاد، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از نخبگان و اندیشمندان را دارند و در سخنرانی اول سال خود بر مشکلات جامعه، تصدی‌گری دولت، وابستگی به دلار، ضعف رشد اقتصادی، مشخص نبودن راههای مشارکت مردم در اقتصاد و کسری بودجه و راه بهبود معیشت اشاره کردند و در موضوع شعار سال از مسئولان خواستند تا راه‌های مشارکت مردم در مساله اقتصاد و تعصب ورزیدن مردم به کالای ایرانی را همواره مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمن بسیار ضعیف است تا حدی که از روسری و چادر زنان و دختران ایرانی و حتی سرود سلام فرمانده فرزندان زیر ۱۰ سال این انقلاب وحشت کرده و به لرزه در می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119691

مهمترین اخبار ایران و جهان: