نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 22:15

دستگیری عامل اصلی شهادت محسن رضایی در بمپور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت محسن رضایی از مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار "دوستعلی جلیلیان" در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی شهادت احدی از ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار شهرستان ایرانشهر در تاریخ  هشتم آبان ماه سال گذشته در عملیات پایش و تامین امنیت حومه این شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این مأمور جان برکف به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرارگرفت.

وی افزود : تیم های متشکل از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان پس از انجام تحقیقاتی گسترده و رصد اطلاعاتی در نهایت ساعاتی قبل موفق به شناسایی عامل اصلی این ترور شدند و در یک عملیات سریع و در اقدام ضربتی عامل اصلی شهادت شهید ستوان سوم محسن رضایی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار جلیلیان در ادامه خاطر نشان کرد: در پایان عملیات  دستگیری در بازرسی از مخفیگاه عامل دستگیر شده تعداد یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۳ تیغه خشاب و  ۶۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: عامل دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس   به شهادت شهید محسن رضایی اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از بین بردن ماموران به جهت قاچاق مواد مخدر اعلام کردند .

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1184247

مهمترین اخبار ایران و جهان: