نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 18:54

عقد تفاهم‌نامه بین علوم پزشکی آبادان و علوم و فنون دریایی خرمشهر

آبادان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از عقد تفاهم‌نامه پنج ساله علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن تبریک هفته «سلامت» بیان کرد کرد: همزمان با هفته سلامت و به منظور پیشبرد عملکرد آموزشی- پژوهشی و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سطوح ملی - بین‌المللی و حصول هرچه بهتر اهداف مربوطه، تفاهم‌نامه‌ای مشترک در زمینه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی میان این دانشگاه با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منعقد شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه یادشده برای مدت پنج سال و در چهار ماده در خصوص همکاری در محورهایی از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی، ایجاد امکانات و فرصت‌های مطالعاتی برای ارتقای اعضای هیئت‌های علمی و کارشناسان، همکاری در انجام طرح‌های پژوهشی، تأمین نیروی انسانی پژوهشگر و امکان استفاده از تسهیلات آزمایشگاهی و ابزارهای آموزشی و تحقیقاتی مربوطه منعقد شده است.

محمدی اظهار کرد: لزوم همکاری‌های بین دانشگاهی به خصوص دانشگاه‌های هم‌جوار در سطح خوزستان و منطقه می‌تواند موجب رشد و شکوفایی استعدادهای بومی شده و در راستای بهبود شرایط موجود و پیشرفت‌های علمی و در نهایت ارائه خدمات‌دهی بهتر به مردم منطقه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183747

مهمترین اخبار ایران و جهان: