نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 16:00

پویش «آزادی قدس نزدیک است» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مسئول بسیج رسانه استان اردبیل از راه‌اندازی پویش «آزادی قدس نزدیک است» در رسانه‌های استان اردبیل خبر داد.

اسلام پیله‌ور ملکی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این پویش با هدف جریان‌سازی راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جهان برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی پویش رسانه‌ای راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این پویش در قالب عکس، فیلم، گزارش تصویری، گزارش مکتوب، عکس‌نوشت، موشن گرافیک، پادکست در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مردم‌محور در شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل به اهداف راه‌اندازی این پویش اشاره کرد و گفت: پویش «آزادی قدس نزدیک است» با هدف حمایت از مردم فلسطین و جریان‌سازی حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس یه صورت جهانی برگزار می‌شود.

پیله‌ور ملکی اهمیت مشارکت اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی استان در این پویش را یادآور شد و افزود: صهیونیست‌ها همیشه سعی دارند نام فلسطین را از ذهن‌ها پاک کنند و در این راستا حتی نام فلسطین را از روی نقشه گوگل نیز حذف کردند به همین دلیل پویش‌های مردمی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز قدس راه‌اندازی می‌شود تا با طنین‌اندازی نام فلسطین در جهان این نقشه صهیونیسم نیز خنثی شود.

وی به نحوه شرکت رسانه‌های مردم‌محور در این پویش اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه فرهنگی می‌توانند آثار تولیدی خود را برای انعکاس به خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و همچنین کانال‌ها و پیج‌های پر مخاطب در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند تا در انجام این رسالت مهم یعنی جهانی‌سازی راهپیمایی روز جهانی قدس نقش‌آفرینی کنند.

پیله‌ور ملکی خواستار انتشار عکس‌ها و فیلم‌های سلفی از راهپیمایی‌ها شد و اضافه کرد: انتشار عکس‌نوشت اعلام حضور در راهپیمایی، همچنین استفاده از نمادهای فلسطین و قدس شریف در پروفایل‌ها و استفاده از متون ادبی و دلنوشته قبل از راهپیمایی از جمله بخش‌های این پویش مردمی است.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: به آثار برگزیده در این پویش طی مراسمی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141291

مهمترین اخبار ایران و جهان: