نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 09:44

افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان

نائین_معاون اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان در راستای کمک به تحکیم بنیان خانواده‌ها خبر داد.

ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه راه اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر در شهرستان نائین اظهار کرد: در راستای اقدامات و رویکردهای اجتماعی بسیج که طی چند سال اخیر به صورت خاص درحال پیگیری است، یکی از مباحث، پرداختن به حوزه اجتماعی است؛ ۱۰ مرکز مشاوره در سطح استان اصفهان افتتاح شده و مشغول به کار است که با توجه به ظرفیت نیروی متخصص، نیاز و آسیب‌های اجتماعی موجود، یکی از این مراکز در شهرستان نائین قرار گرفته است.

وی افزود: نقشی که این مراکز ایفا می‌کنند در بحث مشاوره‌های تحصیلی، حقوقی، فردی، خانوادگی، پزشکی، تغذیه، بهداشت و برگزاری کارگاه‌های پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با اولویت اعتیاد، طلاق، افسردگی و خودکشی از جمله مباحثی است که چه در شهرستان نائین و چه در شهرستان‌های دیگر با آن مواجه هستیم.

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: ساختار نیروی انسانی این مراکز با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان و افراد متخصص که دارای روحیه جهادی، انقلابی و دغدغه مند برای موضوعات اجتماعی هستند، شکل خواهد گرفت و امید است که بتواند اثر گذاری بسیار خوبی در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان گفت: در این مرکز به افراد مختلف دارای آسیب‌های گوناگون توسط متخصصان، مشاوره داده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907847

مهمترین اخبار ایران و جهان: