نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 15:49

واکنش کاربران به صدور ویزای آمریکا به علی کریمی/ از خون جوانان وطن ویزا رسیده!

شبکه خبری آمریکایی VOA (تلویزیون فارسی وابسته به وزارت خارجه آمریکا) از صدور ویزای این کشور برای علی کریمی خبر داد. این خبر واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران به همراه داشته است.

فارس پلاس- واکنش کاربران: علی کریمی یکی از چهره‌هایی بود که نامش در جریان ناآرامی‌های شهریور ۱۴۰۱ بارها شنیده شد. چهره‌ای ورزشی که به‌دلیل انتشار فراوان مطالب ضدامنیت ملی در فضای مجازی عنوان لیدر معترضان را به وی نسبت دادند.


بسیاری از دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر نیز در اعترافات خود به این نکته اشاره کردند که تحت‌تأثیر پست‌ها و استوری‌های افرادی مثل علی کریمی دست به چنین اقداماتی زده‌اند.

مجیدرضا رهنورد قاتل دو بسیجی مشهدی نیز که اعتراف می‌کند تحت تاثیر شرایط جوی مسموم اینستاگرام بوده است در پیامی تصویری که به تقاضای خودش ضبط شد خطاب به علی کریمی می‌گوید: «آقای کریمی تو انسان هستی؟ از چه چیزی داری حمایت می‌کنی؟ هر کسی آن طرف هست مثل تو و مصی علینژاد و ... این کارها برایشان درآمد و منفعت دارد. دید ۴ تا آدم ساده مثل من که سواد آنچنانی نداریم را عوض بکنی که باعث این اتفاقات بشود؟ من این ویدئو را به درخواست خودم ضبط کردم که چهار نفر گمراه در چاله نیفتند.»

 

 

اما دیروز ( چهارشنبه ۲۳ آذر) شبکه خبری آمریکایی VOA (تلویزیون فارسی وابسته به وزارت خارجه آمریکا) از صدور ویزای این کشور برای علی کریمی خبر داد و این سلبریتی مزد وطن‌فروشی‌اش را از کشور حامی اغتشاشات در ایران گرفت. این خبر واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران به همراه داشته است که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 912791

مهمترین اخبار ایران و جهان: