نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 21:22

رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در البرز اجرا می‌شود

کرج- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز از اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در سطح استان البرز با هدف پاسداشت و بهره مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی خبر داد.

سرهنگ پاسدار مهران طیران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در سطح استان البرز خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف پاسداشت و بهره مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی از ۲۸ تا ۳۰ آذر جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با محوریت پایگاه‌های بسیج و مساجد محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۵۰ هزار بسته هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان شامل میوه شب فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات به صورت غیرمتمرکز از طریق پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر لزوم ادامه و اجرای نهضت کمک‌های مومنانه و با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص قشر کم برخوردار جامعه، بیانکرد: توزیع سبدهای یلدایی به صورت محله محور و مسجد محور و بر اساس بانک اطلاعاتی محرومین مناطق مختلف در استان صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نوع دوست البرز در اجرای رزمایش‌های کمک مومنانه در استان متذکر شد: خریداری اقلام مذکور در حال انجام است و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات در تهیه اقلام مذکور شریک باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920747

مهمترین اخبار ایران و جهان: