نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 14:54

اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی توسط جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی، اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی در شهر قنوات و حومه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی در شهر قنوات و حومه برگزار شد.

بر این اساس جامعه هدف این اردو، بیش از ۷۰ دانش آموز متوسط دوم بود که به صورت منسجم و هدفمند در کلاس های آموزشی نحوه صحیح مطالعه، مشاوره کنکوری و انگیزشی شرکت کردند.

دانشجویان دانشکدگان فارابی در خلال اردو، بیش از ۲۰۰ جلد کتاب فرهنگی و کمک آموزشی که در فراخوان های متعدد جمع آوری شده بود، جهت استفاده عموم به مدارس این شهر اهدا نمودند و طی مراسمی از دانش آموزان نخبه علمی و پرورشی شهر تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است  حمید زارع ریاست دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به همراه مسئولین محترم شهر قنوات از جمله امام جمعه، رئیس شورای شهر و شهردار ضمن حضور در میان جهادگران و شنیدن مطالبات ایشان در راستای توسعه سطح علمی و فرهنگی شهر قنوات و حومه آن، از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تکریم و تجلیل نمودند.

جانشین قرارگاه جهادی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی در ضمن جلسه نقد و بررسی اردو و رشد تشکیلاتی اظهار داشت: یکی از مولفه‌های پیشرفت و رشد در دانشگاه می‌تواند همین کارهای جهادی باشد. هر دانشجویی در این برنامه‌ها می‌تواند امیدآفرین و مثمر ثمر واقع شود‌. در این اردو نیاز به جهاد تبیین کاملا احساس می‌شد و امید داریم این اردو ها با تداوم و گسترش هر چه بیشتر قدمی برای حل مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: در این اردو آنچه که بیش از همه در حل مشکلات دانش‌آموزان به چشم میخورد، مطرح نکردن مسائل و عدم گفتگو برای حل مشکلاتشان بود. جوانان و نوجوانان نباید احساس کنند که شنونده‌ای برای سخنانشان وجود ندارد بلکه اطرافیان آنها شنونده و دغدغه‌مند آنها هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 930491

مهمترین اخبار ایران و جهان: