نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 18:21

جام جهانی قطر| اسکالونی: امیدواریم به خاطر مسی قهرمان شویم/ می‌دانیم چگونه به دروازه فرانسه حمله کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید امیدوار است اگر بازی فردا، آخرین بازی لیونل مسی برای آلبی‌سلسته است، همراه با کسب جام شوذ.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در بازی فینال جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه لوسیل به مصاف فرانسه خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تیم در بهترین فرم خود است. بازی فردای آرژانتین مقابل فرانسه، فراتر از تقابل مسی و امباپه است. ما بازیکنان زیادی را در مدت حضورمان به تیم ملی دعوت کردیم و از این بابت بسیار خوشحالیم. بزرگترین برد ما این است که همه بازیکنان تیم احساس می‌کنند بخشی از این تیم هستند و این نکته مهمی است.

وی افزود: تا شروع بازی فردا باید از این لحظات‌مان لذت ببریم چون همه این لحظات در تاریخ می‌ماند. من به لحظه‌ای که در آن هستیم، افتخار می‌کنم. ما در آستانه بازی فینال هستیم اما نکته مهم راه رسیدن‌مان به اینجاست. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون هیچ کلمه دیگری برای قدردانی از آنها وجود ندارد. آنها صادقانه تمام تلاش خود را کردند و امیدواریم فردا قهرمان شویم و اگر قهرمان نشدیم، آنها باید به خود افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: ما می‌دانیم چگونه به دروازه فرانسه حمله کنیم و یک برنامه بازی روشن داریم. من معتقدم که ما بهترین هواداران جهان را داریم. آنها به شادی نیاز داشتند و من معتقدم که ما این شادی را به آنها می‌دهیم. فوتبال چیزی فراتر از یک ورزش است. مردم در این جام جهانی خوشحال بودند و این برای ما فوق‌العاده است.

اسکالونی همچنین در مواجهه با پرسشی در مورد فوق‌ستاره تیمش خاطرنشان کرد: اگر این آخرین بازی لیونل مسی با آرژانتین باشد، امیدواریم بتوانیم جام را ببریم. هیچ سناریویی بهتر از فینال جام جهانی برای لذت بردن از آن وجود ندارد.

وی درباره حریف فردای تیمش هم گفت: فرانسه تیمی دارد که امباپه را حمایت کرده و او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است. کیلیان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. او جوان است و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

سرمربی آلبی‌سلسته همچنین درباره انتخاب شدن شیمون مارسینیاک به عنوان داور دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: فکر نمی‌کنم داور بتواند به هیچ تیمی آسیبی برساند. او در بازی ما مقابل استرالیا در مرحله گروهی خوب قضاوت کرد و امیدواریم فردا دوباره این کار را انجام دهد.

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 916347

مهمترین اخبار ایران و جهان: