نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 18:43

خیران سلامت وارد گود شدند/ ارائه خدمات پزشکی تخصصی در سمنان سرعت می‌گیرد

خیران سلامت استان سمنان وارد گود شدند و به‌زودی، ارائه خدمات پزشکی تخصصی در سمنان سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نشست بررسی همکاری جهاد دانشگاهی استان سمنان و خیران سلامت برای تهیه ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم در سمنان برگزار شد.

علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در این نشست که با خانواده یکی از خیران بزرگ شهر سمنان برگزار شد، گفت: با همکاری، حمایت و پشتیبانی خیران حوزه سلامت و همچنین نظر مثبت و مساعد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان، امیدواریم بتوانیم ساختمان مناسبی برای راه‌اندازی درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان تهیه و فراهم کنیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی سمنان آمادگی دارد تا برای تسریع در ارائه خدمات پزشکی تخصصی در حوزه دیابت، ترمیم زخم، غربالگری سرطان پستان، درمان ناباروری و... از ظرفیت و همکاری خیران حوزه سلامت و نگاه مثبت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استفاده کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در همین راستا، برای تهیه ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان با یکی از خیران خوش‌نام شهر سمنان توافقات اولیه انجام شده است و مردم استان به‌زودی می‌توانند از خدمات این درمانگاه در حوزه دیابت و ترمیم زخم استفاده کنند.

منصفی‌راد یادآور شد: اواخر دی‌ماه گذشته، موافقت اصولی تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاد دانشگاهی استان سمنان با هدف پیشگیری و درمان دیابت صادر شده است، زمینه فعالیت آن شامل ارائه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی همه‌جانبه در حوزه دیابت و با نگاه ویژه به درمان زخم پای دیابتی و انواع زخم‌های مزمن است.

وی ادامه داد: رویکرد این مرکز ارائه درمان مناسب و مؤثر، تلاش در جهت تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است، خواهد بود و فعالیت اصلی این درمانگاه در حوزه درمان دیابت نیز شامل خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه دیابت، حوزه درمان انواع زخم‌ها، خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه زخم است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: این مرکز با تکیه‌بر انجام درمان‌های نوین برای بهبود انواع زخم‌های مزمن خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه خواهد داد تا بتواند با یاری خدا گام مهمی در کاهش آلام بیمارانی که از انواع زخم‌های مزمن رنج می‌برند برداشته و به ارتقای سطح زندگی این عزیزان و همچنین تسریع روند بهبودی کامل، بدون از دست رفتن عملکرد اجتماعی بیماران مذکور کمک شایان ذکری ارائه دهد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023147

مهمترین اخبار ایران و جهان: