نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 00:07

جمع‌آوری ۴ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان خراسان‌جنوبی

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: ستاد دیه استان سال گذشته ۴ میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از محل کمک مردمی و خیران جمع‌آوری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام موحدی‌راد، رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جشن گلریزان اظهارداشت: همچنان که به استقبال بهار و ماه مبارک رمضان می‌رویم، خانواده‌ها، فرزندات و همسران زیادی چشم به راه سرپرست خانواده هستند و از طرفی زندانیانی وجود دارند که ناخواسته و به دلیل مشکلات احتمالی با توجه به نوسانات و تورمی که وجود دارد دچار مشکل شده‌اند و گرفتار حبس شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعظم اقدام ستاد دیه در خصوص آزادی محکومان مالی و محکومانی که به دلیل جرائم غیرعمدی در زندان به سر می‌برند می‌باشد، یادآور شد: ستاد دیه استان سال گذشته  توانست ۴ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران استفاده و تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیرعمد را در استان آزاد سازد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی ادامه داد: امیداست به برکت عید نوروز و رمضان مردم دلسوز استان همراهی کرده و به ستاد دیه استان کمک کنند.

موحدی‌راد با بیان اینکه مردم و خیران باید بدانند هر چقدر به ستاد دیه کمک کنند دو برابر این مبالغ را می‌توانیم از مرکز جذب تا بتوانیم تعداد زیادی از زندانیان را آزاد سازیم، گفت: امیداست در جشن گلریزانی که امسال به صورت استانی و شهرستانی برنامه‌ریزی می‌شود، مردم و خیران ستاد را کمک کرده تا بتوانیم موفق عمل کنیم.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070803

مهمترین اخبار ایران و جهان: