نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 15:29

امام جمعه میناب: خدمات سپاهیان در سراسر کشور هویداست/ دشمن بدنبال گروکشی معیشت مردم است

امام جمعه میناب گفت: یکی از اهداف دشمنان ما تداوم اغتشاش ادراکی بر اقتصاد ایران است تا همزمان با گروکشی معیشت مردم و اقتصاد کشور، ما را از حقوق مختلف هسته ای و موشکی و دفاعی خودمان محروم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین (ع) پاسدار دین بود و جان خود را در پاسداری از دین فداکرد.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی نیز از ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی دفاع می کنند و در تمام عرصه های مختلف اجتماعی و تحولات محله برای مردم خدمات بزرگی ارائه کرده اند.

خطبب جمعه میناب در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: شورای حاکم آژانس بین المللی انرژی اتمی تابع قدرتهای استکباری است و در حالی توسعه هسته‌ای جزو حقوق ماست اما همواره تلاش کرده اند تا ما را از این حقوق خودمان به اشکال مختلف محروم کنند.

امام جمعه میناب ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان ما تداوم اغتشاش ادراکی بر اقتصاد ایران است تا همزمان با گروکشی معیشت مردم و اقتصاد کشور، ما را از حقوق مختلف هسته ای و موشکی و دفاعی خودمان محروم کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با بیان این که دشمنان بازمینه سازی فشار بیشتر و هراس افکنی، مانع پیشرفت ما می شوند تا به اهداف خود دست پیدا نکنیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست و این را بارها اعلام کرده است.

وی در پایان از مسئولین برگزاری پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم کردررضوی تقدیرکرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054203

مهمترین اخبار ایران و جهان: