نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 15:48

رئیس کل بانک مرکزی فردا با حضور در مجلس به سؤالات نمایندگان درباره نوسانات ارزی پاسخ می‌دهد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: فردا رئیس کل بانک مرکزی در مجلس حضور می‌یابد و درباره نوسانات ارزی توضیحاتی ارائه می‌کند که به اعتقاد من این توضیحات به بسیاری از مسائل پاسخ می‌دهد.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور رئیس کل بانک مرکزی در جلسه مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس ابهاماتی را در مورد نوسانات ارزی داشتند، البته ادبیات بیان این مسائل متفاوت است؛ برخی لحن تندتری دارند و عده‌ای نیز ملایم‌تر هستند. 

وی افزود: این مسأله امری طبیعی است و در همه مجالس هم بوده است، اما دولت آمادگی دارد که در مورد اقداماتی که انجام داده توضیح دهد. باید توجه داشت که در جنگی اقتصادی به سر می‌بریم و دولت دائما مسائل را رصد می‌کند. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت خط و مشی را انتخاب کرده است؛ انشاءالله رئیس کل بانک مرکزی به مجلس می‌رود و پیرامون مسائل اخیر توضیحاتی می‌دهد، از طرفی آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور نیز به جمعی از نمایندگان اقتصادی مجلس توضیحاتی ارائه کرده است. 

حسینی گفت: فردا، شنبه رئیس کل بانک مرکزی در مجلس حضور می‌یابد که به اعتقاد من ارائه توضیحات ایشان به خیلی از مسائل  پاسخ می‌دهد.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054247

مهمترین اخبار ایران و جهان: