نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 14:00

حماسه مردمی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس گفت: رژیم صهیونسیتی درحال فروپاشی است و دشمن در لبه پرتگاه قرار گرفته است و حماسه بزرگ مردم در روز ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سپاه نهاد انقلابی و به عنوان مولود با برکت انقلاب اسلامی است و در همه جای دنیا نقش‌آفرینی می‌کند.

وی گفت: پاسداران و خادمین ملت در عرصه‌هایی مانند امنیتی و اطلاعاتی در حوزه بین‌المللی و نیروی مقاومت در منطقه با کمک سردار شهید سلیمانی فعالیت داشته و در حوزه محرومیت زدایی و رفع بحران‌های کشور و مسائل زیرساختی خدمت‌رسانی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) افزود: کمک در تنظیم بازار، ساخت شناورها، ماهواره‌ها و موشک‌ها از دیگر دستاوردهای سپاه است و این امنیت به واسطه داشته‌هایی است که با روحیه جهادی به‌دست آوردیم.

حفیظی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی درحال فروپاشی است گفت: از نشانه‌های افول و اضمحلال قدرت‌های مستکبر این است که تلاش دارند امنیت کشور را به خطر اندازند اما حماسه بزرگ مردمی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه عنایت الهی و حضور با اخلاص عناصر انقلابی و ایمان و باورهای مردم موجب این موفقیت‌ها شده است، خاطرنشان کرد: دشمن در لبه پرتگاه است و ایمان و یقین به آینده روشن و نوید بخش کشور داشته باشیم.

پایان پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054047

مهمترین اخبار ایران و جهان: