نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 21:04

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس های نوروزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس های نوروزی سال آینده به صورت اینترنتی از اول اسفند ماه در استان آغاز شده است.

سید زاهدین چشمه‌خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس های نوروزی آغاز شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی، بلیط سفر به شهرهای مورد نظر را تهیه کنند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آمادگی خود را برای عرضه غیرحضوری بلیط سفر در استان اعلام می دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطر نشان کرد: یک هزار و ۳۷۸ دستگاه ناوگان مسافری(اتوبوس، مینی بوس، سواری) در سطح استان ایلام فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: مسافران می‌توانند در جهت تهیه بلیط به ۲ شکل اینترنتی یا حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌ها بلیط خرید کنند.

مدیر کل راهداری با اشاره به اینکه جابجایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با بکارگیری همه ظرفیت‌های لازم، سعی می‌شود خدمات شایسته به هموطنان ارائه شود.

چشمه خاور در پایان عنوان کرد: ۸۴ شرکت مسافربری در ایلام در زمینه جابجایی مسافر فعالیت دارند و نظارت‌های دائمی بر عملکرد رانندگان به منظور رعایت ایمنی سفر با استقرار نماینده اداره کل در ترمینال مسافربری به صورت روزانه انجام می‌گیرد و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در این ایام کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054647

مهمترین اخبار ایران و جهان: