نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 15:27

غربی ها هیچگاه دلسوز ایرانیان نبوده و نخواهند بود

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: باید بدانیم که غربی ها هیچگاه دلسوز ایرانیان نبوده و نخواهند بود و تنها راهکار مقابله با توطئه دشمنان، خودکفایی و تقویت قدرت بازدارندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و ایثارگری‌های نیروهای امنیتی و نظامی کشور است.

وی افزود: باید بدانیم که غربی‌ها هیچگاه دلسوز ایرانیان نبوده و نخواهند بود و تنها راهکار مقابله با توطئه دشمنان، خودکفایی و تقویت قدرت بازدارندگی است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: تقویت بنیه دفاعی و ارتقای تکنولوژی و تجهیزات دفاعی در کنار رفع نواقص و ضعف‌های اقتصادی و تولیدی در کشور می‌تواند راه را بر هرگونه فتنه گری دشمنان ببندد.

ماموستا رستمی افزود: باید همه ما در کنار همدیگر تلاش کنیم که مشکلات اقتصادی و اجتماعی را رفع نمائیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: باید مسئولان و تصمیم گیران با همتی مضاعف برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم و کنترل قیمت‌ها اقدام کنند.

ماموستا رستمی افزود: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و به هنگام برای جوانان می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054191

مهمترین اخبار ایران و جهان: