نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 12:09

برترین‌های سوگواره بین المللی مهر محرم در سمنان معرفی شدند

سمنان- دبیر سوگواره مهر محرم گفت: پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین المللی مهر محرم با معرفی افراد برتر در رشته‌های مختلف در سمنان به کار خود پایان داد.

میثم قدس پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نفرات برتر پانزدهمین سوگواره ملی و هشتمین مسابقه بین‌المللی مهر محرم بخش فیلم و عکس سوگواره ملت امام حسین (ع) با معرفی برترین‌ها در سمنان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ۳۰۳ هزار اثر در بخش‌های حرفه‌ای و عمومی به دبیرخانه سوگواره مهر محرم ارسال شد و ۲۰ نفر در نهایت با داوری‌های صورت گرفته، به عنوان نفرات برتر معرفی شدند، افزود: در بخش عکس استانی میترا ناظمی از دامغان، علی ابک از سرخه و مصطفی قاسمیان از سمنان نفرات اول تا سوم شدند.

دبیر سوگواره مهر محرم با بیان اینکه در بخش تک عکس ملی سامان خدایاری از استان کردستان، سید علی رضویان از استان کردستان و علی غمزه از استان سمنان نفرات برتر معرفی شدند، ابراز کرد: در مجموعه عکس ملی مریم آل مؤمن دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری، هادی دهقان پور از استان خراسان رضوی و فرج الله رمضانی از استان سمنان اول تا سوم شدند.

قدس پور بیان کرد: در بخش تک عکس بین المللی حسین عبدالعلی صالح آل سلطان از قطیف عربستان سعودی، حسن شاکر محمد از کشور عراق و حسین حاجیلری از ایران نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

وی افزود: در بخش فیلم کوتاه داستانی رتبه اول به فاطمه سادات جوادی برای اثر سر دست از استان قم رسید و در بخش مستند کوتاه محمدحسین کریمی برای اثر سیده زینب از شهرستان شاهرود نفر اول شد.

دبیر سوگواره مهر محرم گفت: در بخش انیمیشن مهسا زینی برای اثر اسلم بن عمر از استان یزد جایزه برتر را کسب کرد در بخش نماهنگ سیدسجاد موسوی برای اثر نفس مادر اول شد و در بخش مدافعان حرم سه اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1047803

مهمترین اخبار ایران و جهان: