نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 01:00

نصب ۱۲ هزار تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در راستای آگاهی‌‌بخشی به رانندگان، ۱۲ هزار عدد تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر تلاش برای آگاهی بخشی به کاربران جاده‌ای اظهار کرد: در راستای کمک به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، طی ۱۱ماه گذشته از سال جاری در جاده‌های استان ۱۲ هزار عدد تابلوی انتظامی و اخباری در محورهای شریانی و سایر مسیرهای مواصلاتی نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به تعمیر گاردریل با دو اکیپ در سطح جاده‌های استان به ویژه در آزادراه‌ها اشاره و تصریح کرد: در ۱۱ ماه گذشته ۱۰ کیلومتر بلوک مفصلی برای تکمیل آزادراه زنجان- قزوین توسط راهداران نصب شده است.

 

شستشوی علایم حاشیه جاده‌ها در آستانه نوروز در حال انجام است

وی  از شستشوی علائم و بازسازی تابلوهای آسیب دیده در همه محورهای استان خبر داد و گفت: اداره کل راهداری طبق سنوات گذشته در آستانه نوروز اقدام به شستشوی علائم و بازسازی تابلوهای آسیب‌دیده در همه محورها کرده است، چرا که در پی بارش‌های اخیر برف و باران که منجر به گل‌آلود شدن تابلوها و علائم نصبی در حاشیه جاده‌ها شده بود، راهداران با حضور در محورها نسبت به شستشو و بازسازی تابلوها و علائم اقدام کردند.

قزوینیان ادامه داد: محور بیجار و زنجان-قزوین که جزو پرترددترین جاده‌های استان زنجان است و علائم نصب شده در این مسیرها به علت وضعیت ویژه جغرافیایی، همواره باید قابل دید برای رانندگان عبوری باشد، در اولویت شستشو و تعمیر علائم قرار دارد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067391

مهمترین اخبار ایران و جهان: