نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 19:52

برگزاری ۲۳۰ برنامه هفته جوان در استان مرکزی با رویکرد نشاط‌ آفرین

اراک- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری ۲۳۰ برنامه در هفته جوان با رویکرد نشاط آفرینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امیدی ظهر پنج شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در آستانه هفته جوان اظهار داشت: سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده و از ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه جاری به‌عنوان هفته جوان گرامی داشته و در استان مرکزی ۲۳۰ برنامه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در همه شهرستان‌ها جشن جوان را خواهیم داشت و در نهایت برنامه استانی به مرکزیت شهر اراک برگزار می شود که ۱۲ نفر از جوانان با توجه به سرفصل‌های اعلام‌شده به دستگاه‌های مربوطه موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بحث امید و نشاط آفرینی و افتتاح پروژه‌های مرتبط با حوزه جوانان و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ازجمله رویکردها و سرفصل برنامه‌های هفته جوان خواهد بود.

امیدی عضویت رایگان جوانان در کتابخانه‌ها، برنامه‌هایی برای دانشگاه‌ها و نشست دانشجویان با مسئولین، پخش برنامه‌های هویت آفرین، معرفی جوانان موفق توسط رسانه ملی و بازدید رایگان جوانان از موزه‌های استان طی هفته جوان را از برنامه‌های هفته جوان در استان عنوان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068591

مهمترین اخبار ایران و جهان: