نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 00:42

شناسایی 77 نقطه زنجان که در هنگام بارش‌ها دچار آبگرفتگی می‌شد/ اصلاح 63 نقطه مشکل‌دار

شهردار زنجان در مورد مناطق مشکل‌دار که در زمان بارش برف و به ویژه باران دچار آبرگرفتگی شده و مردم را دچار مشکل می‌کرد، تصریح کرد: در این زمینه 77 نقطه شناسایی و 63 نقطه به صورت قطعی رفع مشکل شد کارهای زیربنایی در این نقاط انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بارش‌های 48 ساعته در استان زنجان موجب خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان این خطه شده‌ است، بارش‌هایی که همچنان با شدت در بسیاری از نقاط ادامه دارد.

علیرضا فریروز فر، شهردار زنجان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه همه تلاش مدیریت شهری ایجاد و جلب رضایت مردم است، اظهار داشت: از تیرماه سال جاری یک دستور کار در حوزه معاونت عمرانی و خدمات شهری در زنجان به صورت مشترک و در راستای رفع مشکلات آبگرفتگی در سطح شهر در اولویت قرار گرفت.

شهردار زنجان با شاره به شناسایی مناطق آبگیر و مشکل‌دار شهر افزود: برای اجرای صحیح این طرح 77 نقطه در سطح شهر که در گذشته و هنگام بارش باران دچار آبگرفتگی می‌شد شناسایی و احصاء شد.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط شناسایی شده مانند میدان انقلاب و شهرک بهارستان نیاز به عملیات عمرانی عمده و بزرگ داشت که انجام گرفت، افزود: برخی دیگر از نقاط مانند خیابان‌های شهرک الهیه و کوچه رضوی جزو طرح های متوسط و برخی دیگر نیز نیاز به لایروبی داشتند که این کار به همت شهرداری و کارکنان زحمت کش آن انجام شد.

وی در مورد مناطق مشکل‌دار که در زمان بارش برف و به ویژه باران دچار آبرگرفتگی شده و مردم را دچار مشکل می‌کرد، تصریح کرد: در این زمینه 77 نقطه شناسایی و 63 نقطه به صورت قطعی رفع مشکل شد کارهای زیربنایی در این نقاط انجام شد.

وی با اشاره به اجرای طرح در خیابان سعدی و میدان انقلاب اشاره کرد و افزود: با تکمیل این پروژه و با وجود بارش‌های ممتد و تند 24 ساعت گذشته هیچ گونه آبگرفتگی در مرکز شهر وجود نداشت.

وی یاد آور شد: در برخی از نقاط شهر نیز فقط جمع شدگی آب وجود دارد که عمدتا به خاطر نشست آسفالت صورت گرفته که این نقاط نیز شناسایی شده و در روزهای آتی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

 پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084003

مهمترین اخبار ایران و جهان: