نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 10:04

ماه شعبان به نیمه رسید/ چشم‌ها در انتظار برآمدن آفتاب صبح امید

باز برگی از دفتر زمان ورق خورد و زمین را سرشار از شور و شادمانی کرد، نیمه شعبان آمد و دلها را مملو از عطر حضور و ظهور گل نرگس نمود. گوش کن؛ ملائک با عشق و شور می خوانند:مهدی زهرا ‌(س) میراث نبی متولد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ای سکاندار عالم هستی و ای نجات‌بخش مردمان در عصر غیبت و ظهور، می‌دانم تو نیز هم چون شیعیانت خسته دل و منتظر آن وعده الهی هستی که از سراپرده غیبت به درآیی.

گرچه می‌دانم اکنون که چشمان گنهکار ما لایق دیدار جمال دل‌آرای تو نیست، به سان خورشید پشت ابر به ما سود می‌رسانی. آخر، اگر الطاف تو شامل حالمان نبود، دشمنان، ما را در حلقه دسیسه‌های خود بلعیده بودند.

امام عزیزم، یقین دارم در هرحال دلسوز و خیرخواه شیعیانت هستی، ای کاش امر پروردگار نافذ شود و با آمدنت بر ما‌ منت گذاری و دیدگانمان را با تماشای جمال دل‌نوازت، نور بصیرت و هدایت بخشی.

مولای من، شنیده‌ام جدّ غریبت، حسین(ع) را بسیار دوست می‌داری و اگر اشک چشمانت در داغ او تمام شود، بر مصیبتش خون می‌گریی. پس بیا و باقی غیبتت را به عزیز زهرا(س) که حضرت حق، منتقم خون اوست، ببخشای.

مهدی جان، قلم نیز استغاثه‌کنان می‌شکند و با دیدگانی بارانی، خدا را به دستان بریده علمدار باوفا و عمه سادات، زینب کبری (س) سوگند می‌دهد و فریاد برمی‌آورد که با دلی مالامال از عشق و شوق، منتظر ظهورت هستیم و ثانیه‌ها را به امید آمدنت برمی شماریم.

ای منجی حیات بخش، جور دنیا را فراگرفته و کسی را یارای مقابله تام با این ظلم و ستم وسیع نیست، صدای مظلومان از سراسر گیتی بلند است که با دلی پرخون تو را صدا زده و آمدنت را مشتاقانه از دادار آسمان، طلب می‌نمایند.

آقای من، تو شاهدی که خون‌خواران داعش صفت، با محبان اهل بیت(ع) چه می کنند، پس بیا و وعده‌های الهی را در یاری ستمدیدگان، تحقق بخش و کلام بلافصل قرآن ناطق را به منصه ظهور بگذار : ما اراده کرده ایم تا بر مستضعفان زمین منت گذاریم و آنان را از جانشینان و وارثان قرار دهیم.

امام خوبم، می‌دانم که مصالح الهی و عدم آمادگی ما برای درک وجود باصفایت، مانع قیام تو در بین ماست، اما تو نیز از پروردگارت برای به سرآمدن انتظار و تحقق آینده سبز، دست به دعا باش.

و این فراز از دعای عهد، گویای حرف دل ما در روزگار غیبت توست:  «پروردگارا، این گرفتاری را با حضور او از این امت برطرف فرما و برای ما در ظهورش تعجیل نما، چرا که مخالفان، ظهور را دور و ما آن را نزدیک می‌دانیم، به رحمتت ای مهربان ترین مهربانان.»

یادداشت از: فاطمه دیباور

منبع: فارس
شناسه خبر: 1080703

مهمترین اخبار ایران و جهان: