نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 14:32

ظرفیت کمپ توسکستان افزایش می یابد

گرگان- معاون دادستان کل کشور گفت: در آینده ظرفیت نگهداری مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ گلستان به ۹۰۰ نفر افزایش می یابد و ظرفیت نگهداری معتادن در مرکز توسکستان هم تا چهار برابر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمادی ظهر دوشنبه در گفتگو در کارگاه آموزشی قضات و ضابطان و دست اندرکاران حوزه شناسایی اموال قاچاقچیان اظهارکرد: ایجاد رویه واحد برای رسیدگی به پرونده های مربوط به موادمخدر را دنبال می کنیم تا هم در کوتاه ترین زمان ممکن این پرونده ها رسیدگی شود و هم به موضوعات مرتبط با مواد مخدر به صورت ویژه توجه و تمرکز شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: باید رسیدگی ها به نحوی باشد که پیشگیری از وقوع جرم حاصل شود و در آینده کاهش جرایم مرتبط با موادمخدر را در کشور و استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت های خوبی در قانون مبارزه با پولشویی وجود دارد و از آنجا که بیشترین ارتباط این قانون به حوزه مواد مخدر بوده، استفاده از این ظرفیت قطعا در آینده منتهی به روند کاهشی شدن پرونده ها خواهد شد.

جمادی افزود: خوشبختانه استان گلستان با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان دارای ظرفیت و توانمندی خوبی دارند و به این حوزه ورود کرده اند و از این روی در مبارزه با جرایم مرتبط با حوزه پولشویی و موادمخدر یکی از استان های پیشقدم در کشور محسوب می شود.

جمادی در ادامه سفر یکروزه خود به گلستان در بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ واقع در توسکستان گرگان گفت: با تلاشی که در استان انجام شده در آینده ظرفیت نگهداری مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به ۹۰۰ نفر افزایش می یابد و ظرفیت نگهداری معتادن در مرکز توسکستان هم تا چهار برابر خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090603

مهمترین اخبار ایران و جهان: