نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 20:53

۷ طرح عمرانی و اقتصادی بخش بیارجمند به بهره‌برداری رسیدند

شاهرود- فرماندار شاهرود از افتتاح و بهره‌برداری هفت طرح عمرانی و اقتصادی در بخش بیارجمند خبر داد و گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های بهداشت، کشاورزی، شهرداری، کمیته امداد و بنیاد مسکن بود.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نهمین روز دهه مبارک فجر با سفر به بخش بی ارجمند شاهرود سپری شد، ابراز داشت: در این سفر یک روزه تلاش شد تا در حاشیه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها دیدار و گفتگو با مردم این بخش نیز انجام و با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی مشکلات آنها رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه بعد از عطر افشانی مزار شهدای بی ارجمند با خانواده جانباز حسن باقری دیدار در برنامه قرار گرفت، افزود: در دیدار با این خانواده به نقش و اهمیت جانبازان و شهدا در به ثمر نشستن درخت انقلاب مورد تاکید قرار گرفت و به مدیران پیرامون تداوم راه شهدا توصیه و سفارش شده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه در ادامه این سفر هفت طرح عمرانی و اقتصادی بخش بی ارجمند به بهره برداری رسیدند، ابراز داشت: یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه بهداشت و درمان می‌توان اشاره کرد که با اعتبارات ملی و استانی مرکز خدمات جامع سلامت روستای خانخودی تکمیل و طی مراسمی افتتاح شد تا خدماتی نظیر واکسیناسیون، کنترل فشار خون و غیره ارائه و برخی بیماری‌ها در حوزه روستایی کنترل شوند.

جلالی بابیان اینکه در دورترین روستای این بخش یعنی دستجرد یک واحد مسکونی مددجو کمیته امداد تکمیل و تحویل خانواده مورد نظر شد، تصریح کرد: این خانواده با کمک ۱۴۰ میلیون تومانی بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه صاحب خانه شدند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح هادی روستای دستجرد، افتتاح سامانه آبیاری کم فشار در بیش از ۳۹ هکتار زمین کشاورزی، زیرسازی و آسفالت معابر و افتتاح کارگاه روغن‌کشی تولید سالانه ۲۵۰ تن روغن با اشتغال هفت نفر بی ارجمند مهمترین طرح‌هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028347

مهمترین اخبار ایران و جهان: