نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:00

جامعه باید جایگاه حقوقی مدیران و معلمان را بپذیرد

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جامعه باید جایگاه حقوقی مدیران و معلمان را بپذیرد و در این راستا کسی حق توهین به این جایگاه را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری پیش از ظهر جمعه در همایش مدیران نواحی یک و دو که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک برگزار شد، اظهار کرد: شیطنت‌های بسیاری که از اول مهرماه برای غیر حضوری کردن مدارس انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی مدارس در چارچوب قانون امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: مدارس باید با رعایت تمامی نکات ایمنی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود را با توان بیشتر ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه جامعه باید جایگاه حقوقی مدیران و معلمان را بپذیرد، گفت: در این راستا کسی حق توهین به این جایگاه را ندارد.

صفری با بیان اینکه جایگاه آموزش و پرورش را باید ارتقا ببخشیم، تصریح کرد: هرگونه توهین به معلم، مدیر و آموزش و پرورش بدون شک از طریق مجاری قانونی و حقوقی پیگیری خواهد شد.

وی افزود: یکی از وظایف مدیران مدارس ایجاد تعامل سازنده و نزدیک با اولیاست و در این تعامل و همراهی بدون شک کرامت انسانی باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: احترام به قانون و جایگاه افراد در جامعه جزو حقوق شهروندی است و باید رعایت شود.

صفری به شیطنت‌های برخی برای به تعطیلی کشاندن مدارس اشاره کرد و افزود: صدماتی که در ۲۷ ماه غیر حضوری شدن مدارس به دانش آموزان وارد شد را نباید فراموش کنیم و می‌توانیم با مدیریت و رعایت برخی مقررات فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس را با قوت بیشتر ادامه دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069903

مهمترین اخبار ایران و جهان: