نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 15:06

مراکز گردشگری سمنان در نوروز افزایش قیمت ندارند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تأسیسات گردشگری استان سمنان در نوروز امسال افزایش قیمت ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در نشستی با شماری از مسؤولان سمنان بیان کرد: 43 هزار و 698 هزار مسافر نوروزی تنها در 12 روز در مراکز اقامتی استان شامل هتل، میهمان‌پذیر، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش ‌و پرورش، میهمان‌سرای ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های دانشجویی و ... اقامت کردند.

کرم‌زاده از بازدید 63 هزار و 227 گردشگر از جاذبه‌های استان سمنان خبر داد و افزود: با هدف افزایش خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان نسبت به گذشته افزایش محسوسی یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه تأسیسات گردشگری استان سمنان در نوروز ۱۴۰2 افزایش قیمت ندارند، افزود: ایجاد خاطره خوش و رضایت در مسافران نوروزی از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر است.

به گزارش فارس؛ 15 هتل، یک هتل‌آپارتمان، یک متل، پنج میهمان‌پذیر، 19 اقامتگاه سنتی، 44 خانه مسافر، هشت مجتمع گردشگری و 94 اقامتگاه بوم‌گردی و ... با سه هزار و 852 تخت پذیرای مسافران نوروزی در استان سمنان هستند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1106291

مهمترین اخبار ایران و جهان: