نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 12:46

بیش از ۵ هزار نیازمند در البرز تسهیلات اشتغال دریافت کردند

کرج- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال پنج هزار و ۳۳۵ نیازمند دراین استان تسهیلات اشتغال به میزان ۵۱۷ میلیارد تومان دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی فرد صبح دوشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز با اشاره به اینکه در فضای همکاری و همدلی میان بانک‌های استان و دستگاه‌های اجرایی تا کنون ۸۵ درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات محقق شده است، افزود: برگزاری نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌ها فرصت مغتنمی بود تا از مدیران شبکه بانکی در استان تجلیل به عمل آید.

وی بیان کرد: بانک‌های عامل موفق استان البرزعلاوه بر حمایت از راه‌اندازی مشاغل خانگی، نسبت به پرداخت تسهیلات مختلف حمایتی در قالب وام‌های ضروری، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقدام می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گزارشی از کمیته امداد استاد از عملکرد تبصره ۱۶ بانک‌های عامل ارائه داد و افزود: در این نشست علاوه بر تقدیر از بانک‌های عامل به بررسی مشکلات جاری بانک‌ها و تأمین وجوه نقد شبکه بانکی استان البرز در ایام پایانی سال جاری پرداخته شد.

وی یاد آورشد: با توجه به پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهاد همچنین مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار از ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است.
محمدی فرد گفت: یکی از خدمات و برنامه‌های این نهاد، ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با ارائه تسهیلات است به گونه‌ای که در سال گذشته و در راستای اجرای طرح‌های اشتغال زایی با همکاری خوب همه دستگاه‌ها و بخصوص بانک‌های عامل توانستیم به اهدافی که مد نظر بود برسیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060791

مهمترین اخبار ایران و جهان: