نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 10:57

بهای بلیت سینماهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

کرمانشاه- مدیر زنجیره سینماداری مهر استان کرمانشاه گفت: بهای بلیت سینماهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ بر اساس تعرفه جدید مشخص شد.

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بلیت سینماهای کرمانشاه در سال جدید بر اساس درجه کیفی و تصمیم سینماداران متغیر خواهد بود.

وی افزود: بهای بلیت پردیس سینما آزادی پیش از این مبلغ ۳۵ هزار تومان و پس از آن مبلغ ۴۵ هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بلیت سینماهای فرهنگ و بیستون ۳۵ هزار تومان و کافه سینما پاز ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر زنجیره سینماداری مهر استان کرمانشاه تصریح کرد: همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، اکران نوروزی ۱۴۰۲ را کمی ویژه و منحصر به فرد کرده و امسال چهار فیلم برای اکران نوروزی آماده می‌شوند.

کنجوری با اشاره به اکران جدیدترین فیلم‌ها در تعطیلات نوروزی در سینماهای استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: امسال سینماها با اکران چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «بچه های طوفان» و «عروس خیابان فرشته» به استقبال نوروز خواهند رفت.

وی بیان کرد: همشهریان کرمانشاهی برای تهیه بلیت سینماها می‌توانند به سایت www.gisheh7.ir مراجعه نموده و بلیت خود را تهیه کنند.

مدیر زنجیره سینماداری مهر استان کرمانشاه در خصوص نحوه فعالیت سینماها در ایام نوروز در استان کرمانشاه، گفت: سینماهای کرمانشاه تنها در روز سه شنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ تعطیل بوده و پس از آن تمام وقت در خدمت همشهریان هنردوست خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099947

مهمترین اخبار ایران و جهان: