نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 16:43

تصویب اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان مشگین‌شهر

اردبیل- استاندار اردبیل از تصویب اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان مشگین‌شهر در راستای تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تزریق اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل گامی ضروری برای پیشرفت استان است که در این راستا تزریق ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان مشگین‌شهر تصویب شد.

وی افزود: اعتبار بیمارستان ۱۱۹ تخت‌خوابی مشگین‌شهر از محل ماده ۵۶ مصوب شده و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به این پروژه شاهد تحقق اهداف مورد نظر در توسعه حوزه بهداشت و درمان استان در کنار سایر حوزه‌ها باشیم.

استاندار اردبیل همچنین از تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل خبر داد و گفت: بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل است.

عاملی بیان کرد: امسال نیز با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال در آذر ماه و یک هزار میلیارد ریال در بهمن، در مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید طی ۳ ماه گذشته به این پروژه تزریق شده است و انتظار می‌رود کل سازه‌ها، سقف‌ها و دیوارهای آن تکمیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050903

مهمترین اخبار ایران و جهان: