نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 08:56

برگزاری اردوی آزادکاران تیم ملی کشتی جوانان در ارومیه

ارومیه- مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: اردوی آماده سازی کشتی‌گیران جوان برای حضور بهترین نفرات در چهار رقابت داخلی و خارجی در ارومیه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی میرعمادیان در خصوص این اردو اظهار کرد: ۶۰ کشتی‌گیر از جمله ۲۰ کشتی‌گیر استان آذربایجان‌غربی در این اردو که اولین اردوی تیم ملی جوانان برای مسابقات پیش رو است حضور دارند.

وی اظهار کرد: در کنار نفرات حاضر در این اردو، هشت مربی نیز از آذربایجان‌غربی حضور دارند که حضور کشتی گیران و مربیان این استان در این اردو در کنار بهترین جوانان کشتی و کادر فنی، یک کلاس آموزشی بسیار خوب برای ارتقای کشتی استان است و یقین می‌دانم با حمایت سایر مسؤولان، کشتی آذربایجان‌غربی در سالیان آتی به یکی از استان‌های برتر ورزش اول کشور تبدیل خواهد شد.

میرعمادیان اضافه کرد: طی هفته‌های آتی ۲ تورنمنت بین‌المللی در ارمنستان با نام جام سرکیسیان و مسابقات روسیه و همچنین ۲ رقابت داخلی جام تختی و جام شهید هاشمی‌نژاد در مهرشهر استان مازندران داریم و با برگزاری اردوها که شروع آن از ارومیه است حتماً بهترین نفرات را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد و از این چهار رویداد، نفرات برتر به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خصوص امکان حضور تیمی از کشتی‌گیران جوان در لیگ برتر و رقابت با تیم‌های بزرگسالان گفت: این یک پیشنهاد بسیار خوب برای بال ابردن انگیزه و کیفیت کشتی‌گیران است هر چند با فدراسیون در این خصوص صحبت‌هایی انجام داده‌ایم ولی به دلیل شرایط اقتصادی و اینکه حامیان مالی به دنبال کسب نتیجه در لیگ هستند، به دنبال یک حمایت کننده از آینده کشتی هستیم تا برای آینده ورزش اول کشور پایه‌سازی کنیم و از این طریق انگیزه کشتی‌گیران جوان را نیز دو چندان کرده باشیم.

میرعمادیان با تقدیر از میزبانی ارومیه و تلاش مسئولان آذربایجان‌غربی از فراهم کردن شرایط اردو تاکید کرد: انتظار داریم همه مسؤولان استانی از ورزش اول کشور حمایت کنند تا آذربایجان‌غربی هم بتواند یکی از استان‌های برتر کشتی کشور باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1043847

مهمترین اخبار ایران و جهان: