نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:36

شخصیت ملی نبود متروی کرج افتتاح نشد!

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: متروی کرج در دهه فجر آماده بهر برداری بود اما می‌خواستیم حضور یک شخص ملی به ویژه رئیس جمهور را در مراسم افتتاح داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی روز یکشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرج اظهار کرد: متروی کرج در ایام الله دهه فجر آماده بهر برداری بود ولی برای افتتاح آن می‌خواستیم حضور یک شخص ملی به ویژه رئیس جمهور را در مراسم افتتاح داشته باشیم به این دلیل افتتاحیه به تأخیر افتاد.

وی افزود: اگر رئیس جمهور در مراسم افتتاح نتوانند تشریف بیاورند استان البرز قطعاً از یکی از مقامات ملی استفاده خواهد کرد تا تأمین اعتبارات بیشتر برای این پروژه مهم داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: در تلاش هستیم در نیمه شعبان این افتتاحیه مهم انجام شود و ترجیح می‌دهیم اگر اتفاقی رخ ندهد حتی در یک هفته آینده انجام می‌شود.

افضلی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان البرز گفت: با توجه به اینکه قول افتتاح پروژه قطار شهری بارها داده شده و مردم شریف در انتظار هستند برای افتتاح آن اما این وعده این بار یقیناً محقق خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044603

مهمترین اخبار ایران و جهان: