نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 18:10

جشن بزرگ قرآنی در فرهنگسرای انقلاب اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: جشن بزرگ قرآنی در فرهنگسرای انقلاب اردبیل همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

علی حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: جشن بزرگ قرآنی در فرهنگسرای انقلاب اردبیل همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره اجتماع عاشقان اباصالح المهدی استان اردبیل در مسجد جمکران گفت:: در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، مسجد جمکران برای میزبانی از میلیون‌ها زائر دلداده در روز نیمه شعبان آمادگی خود را اعلام کرده است که آئین بدرقه از اولین کاروان زائرین به مسجد جمکران از مهدیه در روز شنبه ۱۳ اسفندماه ساعت ۲۱ از مقابل مهدیه به مقصد جمکران برگزار شد.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) از مراسم احیا خانوادگی در صحن مهدیه خبر داد و افزود: این مراسم ۱۶ اسفند ماه از ساعت ۲۳ تا اذان صبح همراه با قرائت دعای ندبه در صحن مهدیه اجرا خواهد شد و همچنین احیا نیمه شعبان ویژه خواهران در گروه سنی نوجوان و جوان در زیرزمین مهدیه برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده ادامه داد: جشن خانوادگی نیمه شعبان با سخرانی حجت الاسلام صبوحی و مدح و مولودی خوانی کربلایی هاشم جدی و کربلایی مرتضی ابراهیمی روز سه شنبه ساعت ۲۱ در مهدیه اردبیل همراه با نورافشانی و اجرای گروه سرود برگزار می‌شود، مراسم نورافشانی همچنین در مسجد قائم آل محمد و محله دانش آباد نیز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: پویش پخت کیک ۳۱۳ کیلویی و رونمایی در جشن خانوادگی، پویش خدمت مهدوی نذر خدمت کارکنان در محل خدمت، جشن فرشته‌ها برای هزار دانش آموز در مهدیه و مسابقه کتابخوانی راهکارهای عملی «یاد حضرت» از دیگر برنامه‌های اجرایی در نیمه شعبان توسط قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1079747

مهمترین اخبار ایران و جهان: