نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 00:09

خط و نشان بخشدار برای مدیران شبانکاره/ اخطار کتبی به برخی مسؤولان داده‌ام

بخشدار شبانکاره گفت: من با هیچ مدیری تعارف ندارم و در جلسه شورای اداری گذشته نیز اخطار کتبی به مدیرانی که پای کار نیستند داده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره شامگاه امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: من با هیچ مدیری تعارف ندارم و در جلسه شورای اداری گذشته نیز اخطار کتبی به مدیرانی که پای کار نیستند داده‌ام.

وی افزود: 540 پروژه در حوزه برق که اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان را شامل می‌شود در راستای ثبت ولتاژ در بخش شبانکاره انجام شده است  ۱۶ پروژه در حوزه برق با همکاری و مشارکت دهیاران عملیاتی شده است، در این راستا ۶ روستا به صورت کامل اقدام به رفع ضعف ولتاژ شده است.

این مقام مسئول در خصوص آسفالت و معابر روستاهای بخش شبانکاره اظهار کرد : ۱۱۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع آسفالت کوچه و معابر در تمامی روستاهای این بخش انجام شده است. بهسازی مسیر ورودی روستایی زکریایی، بُهر و محمدجمالی در سال جاری آغاز شد و به زودی به اتمام خواهند رسید.

وی در خصوص کاشت ۱۵ هزار نهال درخت به مناسبت روز درختکاری در این بخش عنوان کرد: طرح مردمی کشت یک میلیارد نهال در کشور شروع شد که در این راستا سهم استان بوشهر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ نهال بود، در بخش شبانکاره ۱۵ هزار نهال که ۵ هزار عدد آن تولید اداره منابع طبیعی شبانکاره بود در تمامی مناطق بخش کاشته شد.

ابراهیم حسینی ابراز داشت: از پروژه های مهم بخش شبانکاره در سال جاری شهرک دامپروری، ناحیه صنعتی شبانکاره و نهضت ملی مسکن است؛ این بخش دارای دو مدرسه تخریبی در شهر شبانکاره و روستای دهداران سفلی است.

حسینی با بیان اینکه شغل اصلی مردم این بخش کشاورزی است، ادامه داد: سطح زیرکشت گندم در سال گذشته ۴۵۰ هکتار بوده که در سال جاری این آمار به ۱۶۰۰ هکتار افزایش یافته است.

حسین رفیعی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره نیز خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش را یک‌هزار و ۵۲۷ خانوار اعلام کرد و بیان کرد: در سال جاری ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ۵۰۰ فرصت شغلی در بخش شبانکاره پرداخت شده است.

وی تعداد ساخت مسکن برای مددجویان بخش شبانکاره را ۴۱ مورد اعلام کرد و تاکید کرد: تاکنون ۳۰ مسکن در اختیار مددجویان قرار گرفته و ۱۱ مسکن دیگر نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رفیعی گفت: ۴۵ فقره جهیزیه به نوعروسان بخش و ۹۰ یخچال، ۴۰ کولر، ۶۰ آبگرمکن و بخاری در اختیار مددجویان این بخش قرار داده شد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087391

مهمترین اخبار ایران و جهان: