نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 15:19

نمایش «جایی میان لاله‌ها» در یادمان شهدای هویزه اجرا شد

هویزه- نمایش خیابانی «جایی میان لاله‌ها» در قالب پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرا در موزه جنگ خرمشهر، نهر خین، یادمان شلمچه و دهلاویه در گلزار شهدای هویزه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانیِ راهیان نور که از ۲۰ اسفند در یادمان فتح‌المبین شروع به کار کرد با اجراهای هنرمندان برتر و منتخب همچنان در یادمان‌ها به روزهای پایانی خود رسید.

نمایش خیابانی «جایی میان لاله‌ها» به نویسندگی و کارگردانی رشید امیری کاری از هنرمندان تهران پس از اجرای درخشان در یادمان‌های شلمچه، نهر خین، موزه جنگ خرمشهر در گلزار شهدای هویزه اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی آخرین روزهای پایانی پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور را رقم می‌زند.

اجرای تأثیرگذار این نمایش که با بهره‌گیری از عناصر تعزیه است در موزه جنگ خرمشهر در حضور کاروان‌های استان‌های همدان، آذربایجان شرقی و بوشهر بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان داشت.

این نمایش کاری از هنرمندان استان تهران و انجمن هنرهای نمایشی است که رشید امیری حسین بهرامی، حسین جادری میلاد مدیری، میلاد عذار اصل و شیما راهی در آن ایفای نقش می‌کنند.

از سایر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار کارگردانی «شیما راهی»، مدیر هماهنگی «سروش دارابی» و «افکت» شهاب راهی اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1104547

مهمترین اخبار ایران و جهان: