نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 10:28

بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات مربوط به ابتدای سال‌جاری تاکنون است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام چندین عملیات ضربتی و گسترده، بیش از ۵۰ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در این مدت منهدم شده است.

وی در ادامه افزود: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شد و پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو جوانان و این سرمایه‌های کشور را به سمت اعتیاد بکشانند و بدانند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است و ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1085603

مهمترین اخبار ایران و جهان: