نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 18:35

بُهت و حیرت در ورزش قم/ علیایی با ریاست هیأت کشتی خداحافظی کرد

روابط عمومی فدراسیون کشتی ساعاتی پیش اعلام کرد محمدرضا صدیق‌پور جایگزین هادی علیایی در هیات کشتی استان قم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و موافقت فدراسیون کشتی محمدرضا صدیق‌پور تا زمان برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت، بعنوان سرپرست هیئت کشتی استان قم منصوب شد.

هادی علیایی ۹ اسفند سال ۱۳۹۹ بود که با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیات کشتی استان قم به مدت ۴ سال منصوب شد، وی در این مدت خدمت فراوانی را به کشتی قم ارائه داد و باعث شد تا راه ورود به تیم ملی برای بسیاری از کشتی‌گیران قمی باز شود.

کشتی قم در زمان ریاست علیایی توانست ۱۰۰ مدال جهانی و آسیایی و کشوری بدست آورد، طی سال جاری ۱۲ تشک کشتی به کمک خیرین برای این رشته ورزشی در قم فراهم کرد. بیش‌ترین مدال در استعدادهای ورزشی سال ۱۴۰۱ بخشی از خوش‌خدمتی‌های علیایی در کشتی قم بوده است.

در این خصوص هادی علیایی رئیس سابق هیات کشتی قم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در قم اظهار کرد: تا آخرین لحظه‌ای که مسئولیت هیات کشتی قم را داشتم خدا را شاهد می‌گیرم که هدفم فقط خدمت به این رشته بود.

وی افزود: متاسفانه طی چندماه اخیر برخی از دوستان توقع داشتند بنده تصمیماتی را بگیرم که به ضرر کشتی قم باشد اما با تمام مشکلاتی که وجود داشت هرگز اجازه ندادم عزت کشتی قم زیر سوال برود.

رئیس سابق هیات کشتی قم تصریح کرد: به تصمیم اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون احترام می‌گذارم اما به جامعه ورزش قم به ویژه خانواده کشتی اعلام می‌کنم که این جابه‌جایی هیچ دلیلی فنی نداشت و فقط به‌دلیل زیر بار نرفتن خواسته‌های غیرمدیریتی بود.

علیایی گفت: آمار و ارقام، عملکرد من را نشان می‌دهد و نیاز نیست که چیزی بگویم، قضاوت را می‌سپارم به خانواده فهیم کشتی قم. از همه عزیزان طلب حلالیت دارم و امیدوارم روزهای‌ درخشان کشتی قم بعد از من تداوم داشته باشد.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بسیار تشکر می‌کنم که در این مدت تمام‌قد حمایت خود را از کشتی قم دریغ نکرد و بنده را تا آخرین لحظه یاری و همراهی کرد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088991

مهمترین اخبار ایران و جهان: