نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 09:40

۳۰ پایگاه اورژانس در سمنان دایر شده است

سمنان- دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: طی ایام عید ۳۰ پایگاه اورژانس و بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه دایر و آماده خدمت رسانی هستند.

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام مراکز درمانی و خدماتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در هفته گذشته آماده خدمت رسانی در طرح نوروزی هستند، تاکید کرد: چه در حوزه امداد رسانی و خدمت به تصادفات و چه در مقوله زائران رضوی و مسافران این آماده وجود دارد که بهترین خدمات درمانی در استان سمنان ارائه شود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اورژانس و پیش بیمارستانی ما در سراسر شهرستان‌های تابعه دانشگاه کاملاً آماده باش هستند، افزود: پایگاه‌های بهداشتی و مراکز جامع خدمات درمانی نیز این آمادگی را دارند که به مردم و به خصوص زائران رضوی خدمت رسانی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه بازدید از تمام مراکز درمانی و اورژانس در سمنان و دیگر شهرستان‌ها صورت گرفته تا تجهیزات و نفرات در آمادگی کامل باشند، ابراز کرد: فعالیت ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

قدس با بیان اینکه پایگاه‌های اورژانس شهری و بین شهری نیز در ایام عید در حالت آماده باش هستند تا در صورت لزوم به حوادث اعزام شوند، تاکید کرد: اورژانس هوایی و بالگرد دانشگاه علوم پزشکی نیز در حالت آماده باش قرار دارد تا در صورت وقوع حوادث به عملیات اعزام شود.

وی با بیان اینکه در سراسر نقاط تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۳۰ پایگاه اورژانس برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نوروز ۱۴۰۲ دایر شده است، تاکید کرد: تمام پایگاه‌ها به تجهیزات پیش بیمارستانی مجهز شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098547

مهمترین اخبار ایران و جهان: