نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:43

بزرگترین گلخانه جنوب کشور در گچساران احداث می‌شود/گچساران به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه کشاورزی بزرگترین گلخانه جنوب کشور در گچساران با اعتبار۸۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مرادعلی پیوند در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های گچساران در نهمین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش مسئولان، کارهای ارزشمند و خدمات کم‌نظیری در شهرستان گچساران صورت گرفته است.

وی بیان کرد: دهه فجر یکی از فرصت های خوب برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۹ میلیارد تومان در گچساران کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۵۰ پروژه افتتاحی و ۱۶ پروژه کلنگ زنی می باشد.

 پیوند با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه آسفالت جاده‌های روستاهای گچساران عنوان کرد: گچساران در آستانه برگزاری جشن ۱۰۰ است و صد درصد روستاهای این شهرستان از نعمت جاده آسفالت شده برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در حوزه کشاورزی بزرگترین گلخانه جنوب کشور در ۱۰ هکتار با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ربال در روستای اسلام آباد لیشتر کلنگ‌زنی شد، تعریض معابر و اجرای فاز دوم کنار گذر گچساران از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی در این شهرستات به مناسبت دهه فحر می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره‌برداری از ابر پروژه گازرسانی به پتروشیمی گچساران خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت گاز استان پروژه گازرسانی به پتروشیمی گچساران انجام شد.

پیوند بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته، گچساران به کارگاه عمرانی تبدیل شده و آینده خوبی برای این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030391

مهمترین اخبار ایران و جهان: