نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:18

عامل انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: عامل انتشار تصاویر خانگی در فضا مجازی توسط پلیس فتا شهرستان آبدانان دستگیر شد.

 سرهنگ نوروز شریعتی فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی همسرش در فضای مجازی، موضوع با قید فوریت در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و اظهارات اخذ شده از شاکی مشخص شد که متهم به منظور تهدید و  هتک حیثیت خانمی اقدام به ارسال سوابق پیامک‌ها و عکس‌های وی برای اعضا خانواده و بستگان شاکی در شبکه‌های اجتماعی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم و اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان  پلیس فتا شهرستان آبدانان متهم با هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و طی یک عملیات غافلگیرانه با همکاری ماموران انتظامی بخش کلات مورموری دستگیر و کلیه تجهیزات رایانه‌ای توقیف و به پلیس فتا دلالت داده شد.

سرهنگ شریعتی افزود: در بررسی و بازبینی فنی تجهیزات مکشوفه از متهم، تصاویر شخصی شاکی از گوشی وی  استخراج و پس از جمع آوری ادله و مستندات، متهم به بزه ارتکابی اعتراف و اقرار داشت.

وی در پایان گفت: متهم هدف از کار خود را اختلافات خانوادگی با خانواده شاکی وهمچنین اخاذی اعلام کرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031603

مهمترین اخبار ایران و جهان: