نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 11:44

تشریح اقدامات برای تنظیم بازار گچساران/توزیع بیش از ۲۶۷ تن کالای دولتی

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: در سالجاری تا کنون ۲۶۷ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم کالاهای اساسی با قیمت دولتی درنقاط مختلف این شهرستان توزیع شده است.

علی دستلاف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار در این شهرستان برخی از کالاهای اساسی اعم ازشکر، مرغ، برنج منجمد و گوشت قرمز منجمد با قیمت دولتی در نقاط مختلف شهرستان عرضه شده است.

وی بیان کرد: در سالجاری تا کنون ۲۶۷ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم کالاهای اساسی با قیمت دولتی درنقاط مختلف این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به اینکه این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز منجمد.شکر و مرغ منحمد است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، ۱۳۳ تن شکر، ۱۰۷ تن برنج و ۱۷ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قزمز منجمد در شهرستان عرضه شده است.

دستلاف عنوان کرد: از این میزان ۷۵ تن برنج هندی و ۳۲ تن برنج تایلندی در ۱۷ روستا و ۱۶ نقطه از شهر گچساران توزیع گردیده است.

وی گفت: در روزهای آینده نیز مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در سطح گچساران توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: توزیع برخی کالاها با نرخ دولتی به تنظیم بازارو خرید آسان شهروندان کمک می کند.

 دستلاف بیان کرد: در نمایشگاهی که به مناسبت پیش از ایام نوروز در گچساران امروز بر پا می شود،مرغ گرم با ۲۰ هزار ریال زیر نرخ بازار، با قیمت ۶۵۰ هزار ریال توزیع خواهد شد.

وی افزود: متوسط مصرف مرغ گرم شهروندان در گچساران ۱۰ الی ۱۲ تن در روز است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران ادامه داد: افزون بر ۲۵۰ تن سیب و پرتغال با قیمت دولتی در جهت تنظیم بازار ایام‌ پایان سال و نوروز در گچساران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1058003

مهمترین اخبار ایران و جهان: